لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

بازخوانی مهم‌ترین سخنان رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان زنجان

  • کد خبر: ۸۸۶۶۰
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
بازخوانی مهم‌ترین سخنان رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان زنجان
پنجشنبه ۲۷ آبان، در ادامه سفر‌های استانی با اولویت‌های استان‌های محروم کشور و در دهمین سفر رئیس جمهوری، استان زنجان، میزبان سیدابراهیم رئیسی و برخی از اعضای کابینه بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بررسی مشکلات مردم، دیدار با اقشار مختلف جامعه، بازدید از طرح ها، حضور در جمع نخبگان، شورای اداری و نشست خبری، از برنامه‌های سفر یک روزه آیت ا... رئیسی به استان زنجان بود.

رئیس جمهور در بدو ورود به زنجان در فرودگاه این شهر با بیان اینکه بخشی از کمبود‌ها و مشکلات بررسی شده است، در جمع خبرنگاران، گفت: تعدادی از موارد جزو مصوبات سفر خواهد بود و سازوکاری برای پیگیری مصوبات سفر تا حصول نتیجه فراهم کرده ایم. او همچنین پس از شنیدن مطالبات تعدادی از مردم که در مسیر فرودگاه به شهر زنجان منتظر ورود وی بودند، گفت: مردم مطمئن باشند که همه نامه‌ها مطالعه و پیگیری می‌شود.

اجازه نمی‌دهیم تولید دچار وقفه شود

آیت ا... رئیسی همچنین از کارخانه روغن نباتی جهان بازدید کرد و گفت: خط تولید این کارخانه تقریبا تعطیل است و کند کار می‌کند و فقط ظاهرا سرپا نگه داشته شده است. اجازه نمی‌دهیم تولید در این کشور دچار وقفه شود، باید کارخانه روغن نباتی جهان با تمام ظرفیت کار کند. به کسی که این کارخانه را در اختیار دارد بگویید نمی‌تواند فقط به شکل اسمی و با ظاهرسازی کارخانه را اداره کند.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های کشور تصریح کرد: از نظر حقوقی این واحد با مشکلات بسیاری در واگذاری و ادامه فعالیت روبه روست و این معطل ماندن قابل تعقیب و پیگیری است. با این ظاهرسازی‌ها نمی‌توان ثروت‌های بزرگ کشور را معطل کرد. باید ۸۰۰کارگر اینجا باشند، نه اینکه با ۸۰ کارگر ظاهرسازی کنند.

مردم را در تصمیمات اقتصادی دولت سهیم می‌کنیم، نه غافلگیر

رئیس دولت سیزدهم همچنین در دیدار با فرهیختگان و نخبگان این استان گفت: عملکرد دولت سیزدهم تحول محور و بر اساس عدالت بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب است. وی در ادامه با تأکید بر لزوم حل مشکلات با روحیه انقلابی گفت: ما باید نظام اقتصادی کشور را اصلاح کنیم و این اصلاح حتما با نظر نخبگان و اقناع مردم است؛ دولت در این زمینه شوک اقتصادی وارد نخواهد کرد و در اجرای تصمیمات و جراحی‌های اقتصادی مردم را سهیم می‌کنیم نه غافلگیر.

آیت ا... رئیسی همچنین با یادآوری اینکه بودجه ۱۴۰۱ با محور عدالت خواهد بود، افزود: اصلاح ساختار بودجه با محور عدالت و تقسیم امکانات با تکیه بر آمایش سرزمین خواهد بود. وی افزود: اولویت دولت سیزدهم به پایان رساندن پروژه‌های نیمه تمام است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->